VISUEL IDENTITET

Begrebet “visuel identitet” dækker over dit brands samlede grafik.
Når jeg designer logoer, bliver de designet som en del af en sammenhæng, der sammen med farver, skrifttyper, billedstil, kommunikation og meget mere, bliver til den endelige visuelle identitet. Det skaber en ensartethed for målgruppen, som aflæser dit brand, som værende professionelt og sammehængende.

 

Lad mig hjælpe dig med:

Design af logo, bomærke, navnetræk, ikon, rentegning af logo, videreudvikling af visuel identitet eller logo, udarbejdelse af designmanual, billedstil og meget mere.

1. OPDAGELSE

Efter en grundig samtale med dig om dine ønsker for din virksomhed, starter “opdagelsesfasen” for mig. Jeg undersøger markedet, og dine kunder, for at kombinere det med dine ønsker og behov. Undervejs i denne fase udarbejder jeg 3 moodboards, som lægger et visuelt grundlag, for din nye visuelle identitet. Du udvælger ét moodboard som jeg arbejder videre med.

2. DESIGN

Designfasen starter så snart moodboardet er godkendt af dig. Jeg går i min “zone” og udarbejder tre udkast til dig – her inkluderer jeg farver, skrifttyper og øvrige branding elementer i råskitser, så du kan se hvordan det hele passer sammen. Du udvælger en af de tre udkast, og herefter er det tid til designkorrektur og rettelser.

3. LANCERING

Når du giver din endelige godkendelse på din nye identitet, så er det tid til at vise den til hele verden. Jeg leverer en mappe fyldt med filer i de mest gængse filformater, så du er klædt på til, at benytte din nye visuelle identitet til fulde. Jeg hjælper selvfølgelig også gerne med at udarbejde lanceringsmateriale til f.eks. sociale medier eller som tryksag.

Læs mere om hvordan vi kan forsætte vores samarbejde her